tisdag 14 augusti 2012

En skön dag

Idag har jag bara känt tacksamhet!
Barnen har fortfarande sommarlov och vi softar, sover länge och njuter av livet.
 Lite knäppa som vi är så trotsade vi den lite kyliga morgonluften, tog våra cyklar, några mariekex och for till sjön och badade.
Barnen var så glada och sjöng "Amazing" hela vägen (?).
Ibland tror man att det måste vara så avancerade saker som gör en lyckad dag, men jag tror att det enkla är ett väldigt bra recept på en alldeles underbar dag!


kram/Sofie

2 kommentarer:

  1. så sant... och amazing funkar ju i alla lägen!
    Kram...

    SvaraRadera
  2. Härligt! Ja om man kan vara tacksam för det lilla och enkla får man ju njuta av livet oftare. Jag är tacksam och njuter av alla fina blommor i trädgården och så är jag väldigt tacksam till goa grannar som kommer och tittar till mig ;)

    SvaraRadera